Stratégia

A PI Holding egy stratégiai együttműködés, amelynek célja a hazai K+F+I tudás és kompetencia piacilag sikeres hasznosítására
alkalmas innovációs folyamat megvalósítása az alkalmazott kutatástól a piaci termékek sikeres piacra vezetéséig.

új technológiai paradigma

A technológiai fejlődés következő lépése nem illeszthető közvetlenül az elmúlt időszak fejlesztéseihez. A technológiák következő generációja akkor lesz képes a hozzá fűzött reményeket beváltani, ha azok beépülnek a támogatott folyamatokba.

Ez a beépülés olyan mértékű változást eredményez, amely a befogadó szakmákat, élethelyzeteket alapjaiban
változtatja meg, ennek során axiomák, akár évszázados szakmai hüvelykujj szabályok szűnnek meg.

Összességében paradigmaváltás mélységű változások várhatóak.

KUTATÁSI STRATÉGIA

Új technológiai paradigma,
információs technológiai evolúció

Az Intelligens Környezet

Technológiák

A PI Holding K+F+I erőfeszítéseit az Intelligens Környezet koncepciója köré építi fel.
Az Intelligens Környezethez kapcsolódó innovatív technológiáknak a következő öt rétegét választjuk el egymástól:

  • Érzékelési, adatgyűjtő réteg
    szenzortechnológiák, képfeldolgozás (gépi látás) és hangfeldolgozás, beltéri pozícionálás
  • Kommunikációs réteg
    szenzorhálózatok, low-energy wireless technológiák, önszerveződő hálózati technológiák,
    testre szabott kommunikációs protokollok
  • Adatfeldolgozási réteg
    Data Mining, Big Data megoldások
  • Business Intelligence réteg
    optimalizálás, szimuláció, mesterséges intelligencia
  • Visszacsatolási réteg
    automatizálás, kiterjesztett valóság, Mixed Reality technológiák

PI HOLDING ÉRTÉKEK

Komplex megközelítés
Kompetencia. Finanszírozás. Menedzsment. Egy helyen.

Komplex képesség
Kutatás. Tervezés. Hardverfejlesztés. Szoftverfejlesztés.
Tesztelés. Dokumentálás. Termékesítés. Egy folyamatban.

Piacorientált szemlélet
Inkubáció. Szakértelem. Piaci tudás integrációja.
Technológiai és piaci innováció. Egy fókuszban.

Stratégiai célok

  • Célpiacok és kompetencia területeink azonosítása
  • Az új technológiai paradigmába illeszkedő
    termékportfolió víziójának kialakítása
  • Vízió elérését eredményező roadmap meghatározása,
    beleértve a belépő termékek definiálásával
  • Kutatás-fejlesztési célok és technológia fejlesztési
    projektek meghatározása
  • Belépő termékek kifejlesztése és piaci bevezetése

A K+F+I folyamat